2 Ocak 2014 Perşembe

Special Day *-*

Evet bugünler de gerçekten de kendimi bir kraliçe havasına sokmuş gibiyim. Oda nereden geliyor dersen, henüz bunun nereden geldiğini bende bilmiyorum. (Ama az buçukta biliyorum. ^-^ ) Yakında cansız objelere bile görev verme havasında olursam hiç şaşırmıcam. =) Aslında bir sürü yapmam gereken süpriz var, ama şu sıralar planlar yapıyorum. Fakat uygulamaya başladın mı dersen hayırrr =D derim. Sadece yapıp bırakmadan öteye geçemedim. Biraz hızlanmam lazım. Yoksa bir şeyler yetişmemeye başlayacak. O zaman acele etme moduna giricem. (Kendisi en sevmediğim moddur. (>.<) "O nerede, bu nerede, onu nereye koydum." havasında oluyorum.) En gergin durumlar ama genelde en güzel ürünlerde o zaman çıkıyor ne hikmetse... Her halde yumurta kapıya dayanınca üstün bir yetenek geliyor insana... Zaten bizim insanların çoğunda vardır. Adam sınava çalışmaz, çalışmaz son gün çalıştığı sorularla 100 alır. Aynı durum bir şeyi yapmazsın, yapmazsın son gün yaparsın mükemmel olur ya o misal. =)
Benim keyiften değil tabi... Ömrüm boyunca ders çalıştığımdan gene ders çalışma durumunda olduğumdan böyle (^-^) alıştım artık buna yemek yemek su içmek gibi... XD Gene de umarım yetiştiririm. =_=
Bu arada bir sözde yazim.
Güzel şeyler, beklenmedik zamanlarda gerçekleşirmiş 
bu gerçekten doğru bence... *-*

0 Comments:

Post a Comment