18 Kasım 2013 Pazartesi

Kol Tutulması -_-

3 hafta öncemi ne bizim 3lf aradı. İşte gel konuşalım falan filan. Bende gitmek istiyordum. Malum bir kızgınlıkta vardı. Hem bunu dile getiririm hem konuşuruz diye ama oraya gitmemle bu kızgınlık 5 dakika bile sürmedi. Nasıl oldu o kızgınlığa diyecekseniz bir konuşmaya başladım. Ne desen haklısın demesiyle bendeki bomba fıss diye söndü. XD Sonra ilginç olaylardan bahsedelim falan derken garip konulara girdik. Sonra laptopu açıp o konuyla ilgili araştırma yapmaya başladık. Yatağa yayılmıştık. Ben rahat okuyabilmek için kolumu arkaya attım ve kafama destek yapmıştım. 3lf'de koluma yattı. İki saat öyle o hikayeyi araştırdık. Ne var ne yok ıncığını cıncığını bizimki kalktı. Ben kalkamıyorum. Hızla diğer elimle kolumu tuttum.
Akain: AAAAAHHHHHHHH KOLUMMMMM!
3lf: Noldu?
Akain. 3lf ben seninnnn.... Kolum tutulmuş.. Ahh ahhh T.T
(Orada şekilden şekile girmiştim bu arada XD)
3lf: Çok mu fena. 
(Bana bakar koluma uzanır.)
Akain: Filmlerde kızların erkeklerin kolunda yattıktan sonra erkeklerin niye uflayıp pufladıklarını çok iyi anladım şuan anlatamam.
3lf: Hahahaha...
Akain: Gülme yaw hakikaten çok pis oluyormuş. 
Bende gülmeye başlamıştım ama acıyla karışık. O ne biçim tutulmaydı öyle... İlk defa başıma geldi. Son olmasını umarım. ^^

0 Comments:

Post a Comment