6 Ocak 2014 Pazartesi

Traffic Volum 1

Bugün hayatım da ilk defa bir araba kullanma deneyimi yaşadım. Nasıl mıydı! Offf feciydi. =_= Neler olmadı neler... İlk olarak ehliyet almak isteyen herkese kesinlikle şunu öneriyorum. Sakın ama sakın NEED FOR SPEED oynamayın. Benim gibi hız tutkunu olursunuz. Paso gaza basmak istersiniz. ^_^ Şimdi ne alaka diyeceksiniz. Çok alaka bence... Direksiyon başına geçtim. Dışarısı 7, 8 derece anca, ben penye ile terledim. O derece gergindim. -_- Sağolsun abim de extra volum olan babam da bu gerginliğime iki kat daha koydular. Direksiyona geçmemle yok debriyaja bas, yok gaza basarken yavaşça çek, duracağın zaman tekrar bas... "DDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUR ONA BASMA !" ödüm bir tarafıma kaçtı. Bende onlar böyle yapınca daha çok istop ettirmeye başladım. Bende patladım. "Yeter beee! Susun da rahat rahat yapim. Valla gerdiniz yaa alla alla..." diye çemkirdim bunlara sustular sonra anca yapabildim. Ama işin komik tarafı kalkarken gaza son hız basmamdı. Debriyajdan ayağımı da çekince araba fırlıyordu. "Dur!" Aniden firen abim en sonunda patladı. "Bide rep müzigi açsak tam olacak kafa ön arka gide gele gide gele bir hal oldu." dedi. Bende "Napim yahu ayarlayamadım." dedim. XD Gerçekten ileri gide gele gide gele bir hal olmuştu. Diğer komik yan ise önüme bakmamamdı. Şimdi diyeceksiniz nereye bakıyorsun. Ayağıma tabikide =) debriyaj gaz fren nerede diye frene bas diyor ben aşağıya bakıp basıyorum. Abim "Önüne bak yahu nereye sürüyorsun." diyor. Bende "Dur olmuyor yerlerini bilmiyom daha..." XD dedim. Bir diğer noktada ufak tefek olduğumdan en öne en dik pozisyona getirmemize karşın ayağım debriyaja yetişmiyordu. En son altıma mont koyarak yetiştirebildik. XD Komik ama eğlenceli bir deneyimdi. Bakalım diğer deneyimleri de yazacağım.

2 Comments:

  1. Nilüfer'in Koleksiyonu said...
    ahahahaha :D Güldüm yaa <3
    Ben de yeni aldım ehliyetimi, geçen ay sonunda kavuştum pahalı plastik kartçığa~ Ama ben zaten 12 yaşından beri araba motor tekne kullanan bir manyak olduğumdan hiç sorun da çekmedim alırken.. Bir de cidden çok hoşmuş babanlarla muhabbetin bu arada *-* Benim aklımın hayalinden geçmez babamın, kardeşimin "susması" :D :D
    Akain said...
    Hahaha naparsın zor azizim yaa :D ben ne zaman alıcam acep

Post a Comment