7 Ocak 2014 Salı

Traffic Volum 2

Ahhh ahh bu araba sürüşü beni öldürecek yani yorgunluktan değil gülmekten... XD Bugün de bir sürü olay oldu ama diğerine oranla dur kalk'ı doğru dürüst yapabildim sonunda... Bu sefer dönmelere geçiyoruz. Abim diyor gene "Dön şuradan tamamen kır." Bende sanki yıllardır araba kullanıyorum. Daha ikinci gün nasıl hop diye dönim bir yere vursam azartı işitcem. XD "Abi bak ben bilmiyom direksiyonu tut." "Tamam." dedi ama ben kendimi o kadar kasmışım ki direksiyon kımıldamıyor. "Yahu bırak direksiyonu bi nasıl tutuyon öyle ahtapot gibi yapışmışın zor çevirdim az gevşek tut." Bende dellendim. "Ben kendimde miyim sor bana bi zaten gerginlikten ne kadar sıkı tuttuğumu bile bilmiyorum." diye patladım. Ama yani bende şaşırdım. O kadar sıktığımı bile bilmiyordum. Aslında vursun bir yere bas gaza dicen de işte. Erkek sayısı fazla XD XD En son yavaş yavaş sürüyorum. Önüme de bakabiliyorum artık. O sırada yanıma bir tane acemi daha geldi. İkimizde az az ilerliyoz. Birbirimizi geçicez sözde. Abim de patladı sonunda "Gözünü sevim hızlan artık." bende "Zaten hızlı gidiyorum." diyorum . "Sen hıza baktın  mı !" dedi. Bende gayet pişkin pişkin "Yooo..." dedim "Yandaki acemiyle yarışıyon ama kaldırımda ki adam seni geçiyo şuanda 30 la gidiyorsun hatta 20 diyelim biz ona" dedi. Döndüm kaldırıma baktım. Adam yürüyerek 2 otomobili geçti. 0.0 O otomobillerde biziz. XD Durdurdum arabayı diğerine yol verdim. Daha fazla rezil olmamak için need for speed'in yavaş versiyonunu yaptık diyelim yahu nolcak =D =D

1 Comment:

  1. Adsız said...
    ben buraya nasıl geldim 2021 den selam

Post a Comment